Adevaratele probleme ale Loganului |
Autor: IONUT CONSTANTIN
Germanii care rasturnasera cu tam-tam un Logan si-au retras rezultatele testului. Semn ca a fost o facatura. Dar, dincolo de aceasta intamplare, Loganul are unele probleme.
Poate nu atat de mari, dar indeajuns de multe si de dese pentru a-si scoate proprietarul din sarite. Iar posesorii de Logan nu se feresc sa vorbeasca deschis despre ele pe site-ul www.daciaclub.ro.
PLESNESTE PLASTICUL
Din cauza caniculei, plasticul ieftin folosit din abundenta la Logan a inceput sa crape. "Cand a deschis tata usa sa coboare, a cazut o bucata din plasticul clantei, lasand sa se vada tabla goala din spate". Intrebat ce parere are despre toate aceste neajunsuri, Constantin Stroe, vicepresedintele consiliului de administratie al Dacia-Renault, a replicat sec: "Sunt totalmente nesemnificative. Eu unul sunt multumit de Logan". DECIBELI
Zgomotul, vibratiile si mersul neuniform al motorului nu sunt singurele neajunsuri ale Daciei Logan. Potrivit aceluiasi site, valorile zgomotului (decibeli) din habitaclu sunt cu mult peste cele anuntate de producator. Un loganist a avut inspiratia de a masura aceste valori si de a le prezenta, in raport cu cele anuntate de producator.
ZGOMOTE CIUDATE
Pe portalul www.daciaclub.ro, loganistii se plang cel mai mult de aparitia unor zgomote ciudate. Ba la usi, ba in bord, ba la spatarul scaunului din dreapta vibreaza, la pedala de frana, la centura de siguranta, la torpedou, la portbagaj, la roata stanga fata, la supapa servofrana, culbutori, esapament, la tapiterie, la schimbatorul de viteze, ambreiaj si asa mai departe.
AMBREIAJUL DIFERA DE LA MASINA LA MASINA
O alta problema ar fi legata de ambreiaj. "Am condus un Logan al unui prieten si am ramas surprins ca ambreiajul prinde foarte sus si nu agata cutia, spre deosebire de Loganul meu. La mine prinde in primul sfert de la ridicarea piciorului, iar la prietenul meu la trei sferturi de la ridicarea piciorului. Cand am fost cu masina la service, mi-a spus un mecanic sa o las asa ca, daca il regleaza, face presiune in disc si crapa", spune un alt loganist.
SE EXFOLIAZA SI SE CIOBESTE
Un posesor de Dacia Logan isi spune oful pe www.daciaclub.ro: "Am luat masina de 4 zile si, dupa vreo 200 km de drumuri pe ploaie, se facu senin si m-am hotarat sa spal masina. Dupa ce am spumat-o si clatit-o bine, ce am constatat? Loganul era exfoliat pe o suprafata cam de 40 cm patrati".
VALORI ZGOMOT ANUNTATE DE PRODUCATOR
treapta III IV V
50 km/h 61 60 60 db
80 km/h 75 68 66
100 km/h 73 75 70
120 km/h 73 74
130 km/h 76 75
140 km/h 77 75
relanti 45 db
VALORI MASURATE DE UN LOGANIST
treapta III IV V
50 km/h 90 90 89 db
80 km/h 95 96 90
100 km/h 96 97 97
120 km/h 99 97
130 km/h 100 100
140 km/h 101 103
relanti 73 db
Sursa:www.ziarulcn.com |
2005-08-03 10:53:36 |
Postata de 2good |
|
|