Portalul Tau
Referate On Line Cele mai apreciate retete culinare doar pentru tine! Orice programel de care ai nevoie! Doar pentru a nu cauta prea mult!
Referate On Line
 
 
 
Kut.Ro-Primul Motor de Cautare in Domeniile .ro
 
  
  StirileZilei                       
27.09.2020
    Moartea domnului Anghelescu
    Mariana a ramas la mama - Va sta tot in ...
    Traficul de organe umane – Sursa de ...
    Greva fara sfarsit sugruma anul scolar
    Fas la stenograme - Urmarire penala ...
    Delta Dunarii - Despagubiri de sute de ...
    Cazul Larisa Chelaru - Aproape de ...
    Servicii secrete - Alesii vor sa duca ...
    Atac - Tariceanu, tinta liberalilor
    PRM / La al IV-lea congres, Tribunul ...
    Vizita - Basescu la Palatul Elysee
    Control - Oprisan, acuzat de frauda
    Afacere - Termopane de 650 de milioane ...
    Bussines - Sportivii si afacerile
    Petromservice - Spectrul somajului

MediaNews
Goală pentru animale
După ce a avut mai multe apariţii în costumul Evei într-o revistă pentru bărbaţi,...
Michael Flatley la Bucureşti
Revine - Magia dansului, la Sala Palatului Celebrul spectacol “Lord of the Dance”, în regia şi...
Castigatorul Palme d’Or 2008 «trebuie sa stie pe ce lume traieste»
Presedintele juriului Festivalului de Film Cannes 2008, actorul si regizorul Sean Penn, a tinut sa transmita...
Zana, jurizata la Cannes de Robert de Niro
Daca in urma cu cateva zile, Andreea Marin Banica era gazda perfecta a Galei UNICEF, iar la inceputul acestei...
Pisi, absenta de la party-ul de final al telenovelei “Inima de tigan”
Dana Hauer, alias Pisi din telenovela “Inima de tigan”, a lipsit, ieri, “motivat” de la petrecerea de final...
Mai multe stiri
MusicVip
Mai multe stiri
Primaria Sectorului I
Politie - Udriste Primaria Sectorului 1
ELIBERAREA PERMISULUI DE PORT-ARMA Pasaport
ACTE DE IDENTITATE CAZIERUL JUDICIAR
AJUTORUL DE SOMAJ Cetateni Straini
Acordarea alocatiei nou-nascut
  • B.I. (copie si original) - mama;
  • Certificat de nastere (copie si original) - copil;
  • Negatie in cazul in care copilul s-a nascut sau locuieste in afara sectorului 1.

Actul de acordare a alocatiei nou-nascut se obtine de la Serviciul Protectie Sociala, Parter, Camera 11.

Acordarea venitului minim garantat pe baza dosarelor
  • Certificat de nastere (sot, sotie, copii sub 18 ani), copie Xerox;
  • Contract inchiriere vizat de sectia financiara in cazul vizei de flotant;
  • Talon pensie;
  • Certificat casatorie, copie Xerox;
  • B.I. pt. persoanele peste 14 ani, copie Xerox;
  • Talon alocatie stat pt. copii sub 7 ani;
  • Talon alocatie suplimentara;
  • Carnet CEC si adeverinta de la scoala pt. elevi (copiii peste 7 ani);
  • Adeverinta forte de munca (din piata Amzei) si pt. persoanele peste 16 ani;
  • Certificate circa financiara (doua) din Str. Roma nr.7 si de la DITL Sector1;
  • Alte acte necesare dupa caz.

Actul de acordare a venitului minim garantat pe baza dosarelor se obtine de la Serviciul Protectie Sociala, Parter, Camera 11.

Adeverinta beneficiar sau nu al venitului minim garantat
  • Cerere depusa la Registratura;
  • B.I.

Adeverinta beneficiar sau nu al venitului minim garantat se obtine de la Serviciul Protectie Sociala, Parter, Camera 11.

Adeverinta de venituri care se elibereaza pentru fostii salariati ai Primariei Sectorului 1
  • Cerere depusa la registratura Primariei Sectorului 1 - Mezanin, Camera 1.

Adeverinta se obtine de la Serviciul Resurse Umane, Etaj 2, Camera 228.

Adeverinta depunere sau nu dosar alocatie de stat suplimentara
  • Cerere depusa la Registratura;
  • Certificat nastere (original) - copil;

Adeverinta depunere sau nu dosar alocatie de stat suplimentara se obtine de la Serviciul Protectie Sociala, Parter, Camera 11.

Adeverinta de salariat pentru asistentii personali ai persoanelor cu handicap in vederea obtinerii abonamentelor RATB gratuit
  • Cerere depusa la registratura Primariei Sectorului 1 - Mezanin, Camera 1.

Adeverinta se obtine de la Serviciul Resurse Umane, Etaj 2, Camera 228.

Adeverinta de venituri pentru asistentii personali ai persoanelor cu handicap
  • Cerere depusa la registratura Primariei Sectorului 1 - Mezanin, Camera 1.

Acest act se obtine de la Directia Management Economic, Etaj 1, Camera 118.

Asistarea persoanei varstnice la incheierea unui act juridic in scopul intretinerii si ingrijirii ei

Pentru persoana varstnica:

  • Cererea persoanei varstnice sau adresa notar public prin care se solicita desemnarea unui reprezentant al Autoritatii Tutelare in vederea asistarii persoanei varstnice;
  • Dovada domiciliului persoanei varstnice;
  • Copii de pe actele de stare civila ale persoanei varstnice;
  • Certificat medical de la medicul neuropsihiatru cu mentiunea ca prezinta discernamant;
  • Copie de pe actul de proprietate al bunului ce urmeaza a fi instrainat.

Pentru noul proprietar al bunului:

  • Copii de pe buletin/carte de identitate.

Actul de asistare a persoanei varstnice la incheierea unui act juridic in scopul intretinerii si ingrijirii ei se obtine de la Serviciul Autoritate Tutelara, Parter, Camera 4.

Atribuirea unei locuinte conform Legii 114/1996
  • Cerere catre Primarul Sectorului 1;
  • Memoriu cu situatia familiala si locativa;
  • Copie B.I. (domiciliul stabil in sectorul 1), sot+sotie+copii majori+parinti care locuiesc la aceeasi adresa;
  • Copie certificat nastere copii;
  • Copie certificat casatorie;
  • Adeverinta cu veniturile nete pe ultimele 12 luni pentru toti membrii majori;
  • Copie act de proprietate, contract de inchiriere sau subinchiriere al titularului locuintei de la adresa vizei de domiciliu de pe B.I.;
  • Declaratie notariala ca nici unul dintre solicitanti nu a detinut si nu a instrainat locuinta proprietate personala dupa 1.01.1990;
  • Certificat medical pentru invalizi de gradul I si II sau pentru handicapati, dupa caz;
  • Certificat pentru beneficiarii Legii 42/1990 sau 118/1990, dupa caz;
  • Copie hotarare divort, dupa caz;
  • Adeverinta pentru tinerii proveniti de la Casele de Copii, dupa caz;

Actul de atribuire a unei locuinte conform Legii 114/1996 se obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu, Fond Imobiliar, Parter, Camerele 9 si 10.

Atribuirea unei locuinte conform O.G.R. 19/1994
  • Cerere de insciere pe lista de prioritati (tipizata - la xerox) cu mentionarea sumei disponibile pentru plata avansului si nivelului ratei lunare pe care solicitantul se angajeaza sa o plateasca;
  • Copie certificat casatorie;
  • Copie certificat nastere copii;
  • Adeverinte de venit pentru ambii soti;
  • Certificat de invaliditate, cu indicarea gradului (daca este cazul);
  • Certificat de handicapat (daca este cazul);
  • Certificate medicale (daca este cazul);
  • Acte doveditoare ale situatiei locative actuale;
  • Declaratie notariala ca nici unul dintre solicitanti nu a detinut si nu a instrainat locuinta proprietate personala dupa 1.01.1990;
  • Adeverinta de rol de la D.I.T.L.

Actul de atribuire a unei locuinte conform O.G.R. 19/1994 se obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu, Fond Imobiliar, Parter, Camerele 9 si 10.

Autorizatia de construire
  • Cerere - tip (se poate procura de la Centrul de Informare pentru Cetateni) - se completeaza
    si se semneaza de catre beneficiar;
  • Anexele cereri (se pot procura de la Centrul de Informare pentru Cetateni) - se completeaza
    si se semneaza de catre proiectant;
  • Declaratie notariala pe proprie raspundere din care sa rezulte ca imobilul - teren si 
    constructie - nu face obiectul unui litigiu aflat pe rolul unei instante judecatoresti;
  • Certificat de urbanism (in termenul de valabilitate) si planurile anexa;
  • Actele de proprietate - in forma autentica - copii legalizate, intabulate, dupa caz;
  • Acorduri notariale autentificate ale proprietarilor invecinati, conform prevederilor legale in vigoare;
  • Avizele solicitate in certificatul de urbanism;
  • Alte documente solicitate prin certificatul de urbanism (expertize tehnice pentru alipiri la calcan, modificari de constructii existente,etc.);
  • P.A.C. (proiectul pentru autorizarea lucrarilor de construire) in doua exemplare, extras din proiectul tehnic, intocmit de colective tehnice de specialitate, insusit si semnat de cadre tehnice cu pregatire superioara numai in domeniul arhitecturii si constructiilor, compus din piese scrise si desenate, conform prevederilor legale in vigoare (Legea 50/1991 republicata, Ordinul M.L.P.A.T 91/1991, Legea 453/01.08.2001 - anexa nr.1).

Autorizatia de construire pentru lucrari de construire se obtine de la Serviciul de Urbanism
     si Autorizatii de Construire, Parter, Camera 7, 8; Etaj 3, Camera 334.

Autorizatie de comercializare in piata
  • Statut sau autorizatie eliberata in baza D.L 54/1990;
  • In cazul din urma se va anexa si copia B.I cu pagina pe care este inscris domiciliul stabil;
  • Certificat de inmatriculare eliberat de Registrul Comertului si certificat de inregistrare fiscala sau certificat de inregistrare, eliberat de catre Biroul Unic din cadrul Registrului Comertului;
  • C hitanta de plata anticipata a taxei lunare;
  • Declaratie, semnata de patron si stampilata, privind programul propriu de comercializare in piata;
  • Avizul metrologic, in cazul utilizarii de cantar propriu;
  • Contractul de munca sau prestari servicii al vanzatorilor – cu viza Camerei de Munca, atunci cand activitatea de comercializare va fi prestata de asociat/actionar, se va anexa o declaratie in acest sens;
  • Aviz sanitar si aviz sanitar veterinar pentru comercializare de oua, carne si preparate din carne;
  • Declaratie privind mijloacele de cantarire in cazul comercializarii de legume – fructe (formularul se poate cumpara de la centrul de multiplicare din incinta Primariei);
  • Cerere tip (formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei – Mezanin).

Autorizatia de comercializare in piata se obtine de la Biroul Organizare Activitate Comerciala, Etaj 3, Camera 229.

Autorizatie de comert ocazional

Actele necesare:

  • Statut sau autorizatie eliberata in baza D.L. 54/1990 sau copie B.I. cu pagina pe care este inscris domiciliul stabil;
  • Certificat de inmatriculare eliberat de Registrul Comertului si certificat de inregistrare fiscala sau certificat de inregistrare, eliberat de Biroul Unic din cadrul Registrului Comertului;
  • Schita privind amplasamentul;
  • Cerere tip ( formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei - Mezanin, Cam. 1 ).

Mentionam ca, perioadele pentru care se emit autorizatii pentru comert ocazional sunt:

  • 10 Decembrie - 31 Decembrie, pentru sarbatorile religioase ale Craciunului si  Anului Nou;
  • 15 Februarie - 8 Martie, pentru zilele de 1 si 8 Martie;
  • Cele doua saptamani premergatoare Pastelui.

Autorizatia de comert ocazional se obtine de la Biroul Organizare Activitate Comerciala, Etaj 3, Camera 229.

Autorizatia de desfiintare
  • Cerere - tip (se poate procura de la Centrul de Informare pentru Cetateni) - se completeaza si se semneaza de catre beneficiar;
  • Anexele cererii (se pot procura de la Centrul de Informare pentru Cetateni) - se completeaza si se semneaza de catre proiectant;
  • Declaratie notariala pe proprie raspundere din care sa rezulte ca imobilul - teren si constructie - nu face obiectul unui litigiu aflat pe rolul unei instante judecatoresti;
  • Certificatul de urbanism ( in termenul de valabilitate ) si planurile anexa;
  • Actele de proprietate - in forma autentica - copii legalizate, intabulate, dupa caz;
  • Certificat rol D.I.T.L. privind valoarea imobilului;
  • Acorduri notariale autentificate ale proprietarilor invecinati, conform prevederilor legale in vigoare, dupa caz;
  • Avizele solicitate in certificatul de urbanism;
  • Alte documente solicitate prin certificatul de urbanism (expertize tehnice, etc.);
  • P.A.D (proiectul pentru autorizarea lucrarilor de desfiintare) in doua exemplare, intocmit de colective tehnice de specialitate, insusit si semnat de cadre tehnice cu pregatire superioara numai in domeniul arhitecturii si constructiilor, compus din piese scrise si desenate, conform prevederilor legale in vigoare (Legea 50/1991 republicata, Ordinul M.L.P.A.T. 91/1991, Legea 453/01.08.2001 – anexa nr.1).

Autorizatia de desfiintare se obtine de la Serviciul de Urbanism si Autorizatii de Construire, Parter,  Camera 7, 8; Etaj 3, Camera 334.

Autorizatie de functionare comerciala
  • Statut sau autorizatie eliberate in baza D.L. 54/1990;
  • Certificat de inmatriculare eliberat de Registrul Comertului si certificat de inregistrare fiscala sau certificat de inregistrare, eliberat de Biroul Unic din cadrul Registrului Comertului;
  • Actele care dovedesc detinerea legala a spatiului comercial (ex. autorizatie de construire, acte de proprietate, contract de inchiriere etc.), in functie de caz, se depun si actele care dovedesc detinerea legala a terenului pe care este amplasat spatiul comercial;
  • Pentru constructiile amplasate pe domeniul public sau privat al Municipiului Bucuresti: actele care dovedesc achitarea la zi a taxelor/chiriilor corespunzatoare;
  • Autorizatia de mediu – in functie de caz;
  • Autorizatia sanitara;
  • Autorizatia sanitara  veterinara – in functie de caz;
  • Autorizatie P.S.I – in functie de caz;
  • Certificat de clasificare eliberat de Ministerul Comertului sau, pentru societatile nou infiintate, declaratie pe propria raspundere privind tipul unitatii de alimentatie publica, conform H.G.R nr. 843/1999;
  • Contract cu o firma de salubrizare;
  • In cazul in care spatiul comercial se afla situat intr-o cladire colectiva: acordul asociatiei de locatari/proprietari sau a proprietarului cladirii si acordul tuturor vecinilor direct afectati; 
  • In alte cazuri decat cel prevazut la punctul 12, declaratia reprezentantului firmei;
  • Schita privind amplasarea spatiului comercial;
  • Fotografia exterioara a spatiului comercial;
  • Cerere tip (formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei – Mezanin).

Autorizatia de functionare comerciala se obtine de la Biroul Organizare Activitate Comerciala, Etaj 3, Camera 229.

Autorizatie eliberata in baza D.L. 54/1990 - persoane fizice independente
  • Cerere tip (formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei - Mezanin, Cam. 1);
  • Declaratie privind posesia unei alte autorizatii elibarat in baza D.L. 54/1990 (formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei -Mezanin, Cam. 1);
  • Act detinere sediu;
  • Buletin de identitate;
  • Act detinere a spatiului unde se va desfasura activitatea propriu-zisa;
  • Cazier judiciar;
  • Diploma studii;
  • Aviz sanitar - in functie de caz;
  • Autorizatie P.S.I. - in functie de caz.

Autorizatia eliberata in baza D.L. 54/1990 - persoane fizice independente se obtine de la Biroul Organizare Activitate Comerciala, Etaj 3, Camera 229.

Autorizatie elibarata in baza D.L. 54/1990, asociatie familiala
  • Cerere tip (formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei - Mezanin, Cam. 1);
  • Declaratie privind posesia unei alte autorizatii elibarat in baza D.L. 54/1990 (formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei - Mezanin, Cam. 1);
  • Act detinere sediu;
  • Buletin de identitate (pentru fiecare membru al familiei care va face parte din asociatie);
  • Act detinere a spatiului unde se va desfasura activitatea propriu-zisa;
  • Cazier judiciar (pentru fiecare membru al familiei care va face parte din asociatie);
  • Diploma studii/certificat de calificare/carte de munca;
  • Aviz sanitar - in functie de caz;
  • Autorizatie P.S.I. - in functie de caz;
  • Certificat de casatorie sau/si certificat de nastere.

Autorizatia eliberata in baza D.L. 54/1990, asociatie familiala se obtine de la Biroul Organizare Activitate Comerciala, Etaj 3, Camera 229.

Autorizatie elibarata in baza D.L. 54/1990, transport persoane (persoane fizice independente)
  • Cerere tip (formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei - Mezanin, Cam. 1);
  • Declaratie privind posesia unei alte autorizatii elibarat in baza D.L. 54/1990 (formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei - Mezanin, Cam. 1);
  • Act detinere sediu;
  • Buletin identitate;
  • Cazier judiciar;
  • Carnet de conducere;
  • Certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
  • Dovada tehnica anuala a autovehiculului;
  • Atestat;
  • Factura aparatului de taxat/aviz metrologic.

Autorizatia de transport persoane se obtine de la Biroul Organizare Activitate Comerciala, Etaj 3, Camera 229.

Avizul necesar instrainarii unui apartament
  • Adeverinta eliberata de asociatia de proprietari semnata de presedinte, administrator si comisia de cenzori, in doua exemplare, tipizat care poate fi obtinut direct de la camera 6;
  • Copie dupa ultima lista a cotelor de intretinere;
  • Chitanta de plata a cotelor de intretinere pentru ultima luna (original si copie).

Acest aviz se obtine de la Biroul Relatii Asociatii Proprietari, Parter, Camera 6.

Certificatul de urbanism pentru lucrari de construire
  • Cerere - tip (se poate procura de la Centrul de Informare pentru Cetateni) - se completeaza si se semneaza de catre petent;
  • Acte de proprietate – copie (contract de vanzare – cumparare, certificat mostenitor, contract de donatie, etc.), intabulat in Cartea Funciara, dupa caz;
  • Alte acte necesare clarificarii situatiei juridice a imobilului (teren si/sau constructie) - documentatii numar cadastral, alte acte anterioare, expertize topografice, etc.;
  • Documentatie privind regimul economic si regimul tehnic al propunerii care cuprinde:
    • Partea scrisa - memoriu aplicativ/justificativ privind fundamentarea interventiei propuse;
    • Partea desenata - planuri topografice sc. 1/2000 (cu incadrarea in zona) in doua exemplare;
  • Planuri topografice sc. 1/500 ( amplasament parcela ) – un exemplar nedesenat si doua exemplare desenate cu propunerea de amplasare a constructiei (in conformitate cu prevederile P.U.G – Municipiul Bucuresti si ale Regulamentului Local de Urbanism si/sau ale P.U.Z/P.U.D aprobate conform legii), avand specificate cote( dimensiuni, retrageri), P.O.T (procentul de ocupare a terenului), Hmax.(inaltimea maxima a constructiei, masurata de la cota terenului natural pana la coama);
  • Planuri, sheme, schite ajutatoare.

Certificatul de urbanism pentru lucrari de construire se obtine de la Serviciul de Urbanism si Autorizatii de Construire, Parter, Camera 7, 8; Etaj 3, Camera 334.

Certificat de urbanism pentru lucrari de demolare/desfiintare a constructiilor
  • Cerere - tip (se poate procura de la Centrul de Informare pentru Cetateni) - se completeaza si se semneaza de catre petent;
  • Acte proprietate - copie (contract de vanzare-cumparare, certificat mostenitor, contract de donatie, etc.), intabulat in Cartea Funciara, dupa caz;
  • Alte acte necesare clarificarii situatiei juridice a imobilului (teren si/sau constructie) - documentatii numar cadastral, alte acte anterioare, expertize topografice, etc.;
  • Documentatie privind regimul juridic economic si regimul tehnic, care cuprinde:
    • Partea scrisa - memoriu explicativ/justificativ privind descrierea constructiilor sau partilor de constructii care se demoleaza/dezafecteaza (scurt istoric al constructiei, descrierea amplasament si amplasare, adancime fundare, sistem constructiv, vecinatati, etc.);
    • Partea desenata - planuri topografice sc. 1/2000 (cu incadrarea in zona) in doua exemplare; planuri topografice sc.1/500 (cu amplasarea constructiilor existente si marcarea constructiilor /partilor de constructie care se desfiinteaza) in doua exemplare; fotografii, planuri, scheme ajutatoare.

Certificatul de urbanism pentru lucrari de demolare/desfiintare a constructiilor se obtine de la Serviciul de Urbanism si Autorizatii de Construire, Parter, Camera 7, 8; Etaj 3, Camera 334.

Consultare liste electorale
  • Cerere aprobata de Secretarul Consiliului Local Sector 1. Aceasta cerere trebuie sa fie semnata de organul de conducere al institutiei care solicita consultarea listelor electorale, precum si stampila unitatii.

Acest act se obtine de la Biroul Evidenta Electorala, Mezanin.

Duplicate si transcrieri acte
  • Cerere tip;
  • Actul de identitate;
  • Dovada de la medic pentru persoanele nedeplasabile ;
  • Hotararea judecatoreasca de incredintare, definitiva si irevocabila sau decizie de tutore eliberata de Serviciul Autoritate Tutelara pentru minori;
  • Taxa timbru 2200 lei.

Duplicatele si transcrierile de acte se obtin de la Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 9.

Efectuarea receptiei la terminarea lucrarilor de construire/finale pentru constructiile autorizate executate pe teritoriul sectorului 1
  • Cerere tip;
  • Autorizatie de construire - copie;
  • Buletin de Identitate - copie.

Efectuarea receptiei se face de Biroul Regularizare Taxe, Urmarire Realizare Constructii, Etaj 3, Camera 332.

Efectuarea regularizarii taxei de autorizatie de construire pentru constructiile receptionate
  • Cerere tip;
  • Autorizatie de construire - original;
  • Planurile avizate spre neschimbare anexa la aut. de construire - copie;
  • Dovada achitarii taxei.

Efectuarea regularizarii taxei se face de Biroul Regularizare Taxe, Urmarire Realizare Constructii, Etaj 3, Camera 332.

Eliberare negatie alocatie nou-nascut
  • Cerere depusa la Registratura + copie fata-verso certificat nastere - copil;
  • B.I. (original) - mama;
  • Certificat nastere (original) - copil.

Negatia alocatie nou-nascut se obtine de la Serviciul Protectie Sociala, Parter, Camera 11.

Incuviintarea cumpararii/donatiei unui bun pe numele unui minor/interzis
  • Copii de pe actele de stare civila ale minorului/interzisului;
  • Dovada domiciliului minorului/interzisului;
  • Copii de pe actele de proprietate ale bunului ce urmeaza a fi cumparat/donat;
  • Cererea parintilor/tutorelui, prin care se solicita incuviintarea cumpararii/donatiei, care vor prezenta si buletinul/cartea de identitate;
  • O persoana cu buletinul/cartea de identitate, care va fi numita curator pentru reprezentarea/asistarea minorului/interzisului la perfectarea actului de vanzare-cumparare/donatie.

Actul de incuviintare a cumpararii/donatiei unui bun pe numele unui minor/interzis se obtine de la Serviciul Autoritate Tutelara, Parter, Camera 4.

Incuviintarea vanzarii unui bun proprietatea minorului/interzisului
  • Copii de pe actele de stare civila ale minorului/interzisului;
  • Dovada domiciliului minorului/interzisului;
  • Actul de proprietate al bunului ce urmeaza a fi instrainat;
  • Acte privind valoarea bunului ce urmeaza a fi instrainat (dovada de la Administratia Financiara sau expertiza tehnica efectuata de un expert tehnic autorizat sau precontract);
  • Cerere de incuviintare a vanzarii formulata de parinti/tutore, care vor prezenta buletinul/cartea de identitate;
  • O persoana cu buletinul/cartea de identitate, care va fi numita curator pentru reprezentarea/asistarea minorului/interzisului la perfectarea actului de vanzare-cumparare.

Actul de incuviintare a vanzarii unui bun proprietatea minorului/interzisului se obtine de la Serviciul Autoritate Tutelara, Parter, Camera 4.

Inregistrarea adoptiei
  • Sentinta judecatoreasca definitiva si irevocabila;
  • Certificatul de nastere al adoptatului;
  • Buletin/carte de identitate ale adoptatului;
  • Certificat casatorie al adoptatului.

Inregistrarea adoptiei se obtine de la Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 9.

Inregistrarea adoptiei din strainatate
  • Sentinta judecatoreasca definitiva si irevocabila a Tribunalului Bucuresti;
  • Sentinta judecatoreasca din strainatate in original si copie xerox;
  • Traducerea legalizata a sentintei judecatoresti din strainatate de catre un notar public din Romania;
  • Certificat nastere adoptant;
  • Taxa timbru 2200 lei.

Inregistrarea adoptiei din strainatate se obtine de la Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 9.

Inregistrarea casatoriei
  • Actele de identitate;
  • Certificatele de nastere in original;
  • Certificatele medicale prenuptiale (valabile 14 zile de la data emiterii);
  • Acte din care sa rezulte desfacerea casatoriei anterioare (unde este cazul):
    • Certificatul de deces al fostului sot;
    • Certificatul despartenie sau divort;
    • Cetificatul de nastere sau casatorie cu mentiunea de divort;
    • Sentinta de divort din perioada 8.10.1966 si 31.07.1974, mentionand ca s-a facut inscrierea divortului dupa caz;
    • Aprobarea primarului daca se incheie casatoria in afara sediului primariei;
    • Incuviintarea primarului pentru incheierea casatoriei inainte de termenul de 10 zile;
    • Aprobarea presedintelui consiliului judetean sau a primarului mun. Bucuresti in cazul unor impedimente la casatorie (conditii de varsta, rudenie fireasca sau adoptie);
    • Dovada eliberata sau autentificata de misiunile diplomatice sau oficiile consulare acreditate in Romania, in cazul casatoriilor dintre cetateni romani si straini din care sa rezulte ca se indeplinesc conditiile de fond, cerute de legea nationala;
    • Declaratie la notariat pe propria raspundere din care sa rezulte ca cetateanul strain nu este casatorit si indeplineste conditiile de fond pentru legea sa nationala (daca statul respectiv nu are misiune diplomatica in Romania).

Inregistrarea casatoriei se obtine de la Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 9.

Inregistrarea decesului
  • Certificatul constatator de deces;
  • B.I. al persoanei decedate;
  • Livretul militar daca are varsta pana la 60 ani (dupa caz). Daca nu exista B.I. sau livretul - o declaratie din partea persoanei care declara decesul;
  • Certificatul de nastere al decedatului;
  • B.I. al persoanei care declara decesul;
  • Dovada eliberarii de Parchetul de pe langa Judecatoria sectorului, daca decesul s-a produs prin sinucidere, accident sau alte cauze violente (termen de inregistrare 48 ore).

Atentie! Actele se depun la Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 11 in programul cu publicul: Luni - Joi: 8:30 - 16:00; Vineri: 8:30- 13:30; Sambata: 10:00 - 13:00; Duminica (garda): 10:00 - 13:00.

Inregistrarea decesului se obtine de la Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 11.

Inregistrarea nasterii
  • Declaratie scrisa, semnata de ambii parinti, din care sa rezulte numele de familie si prenumele copilului cand exista neconcordanta intre numele de familie si prenumele copilului trecut in certificatul constatator al nasterii;
  • Sentinta judecatoreasca de inregistrare tardiva a nasterii definitiva si irevocabila care trebuie sa contina toate datele necesare inregistrarii, daca s-a depasit un an de la data nasterii;
  • In cazul in care nasterea unui cetatean roman s-a produs in strainatate si nu a fost inregistrata  in tara, actul se inregistreaza la primaria din raza careia au domiciliul parintii, dupa ce Directia Generala de Evidenta Informatizata a Persoanei verifica, prin intermediul Ministerului Afacerilor Externe daca nasterea nu s-a inregistrat in strainatate – termen 1 an de zile de la data nasterii;
  • Taxa timbru 2200 lei.

Inregistrarea nasterii se obtine de la Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 9.

Instituirea curatelei pana la rezolvarea cererii de punere sub interdictie
  • Pentru bolnav:
    • Adresa/dovada de la instanta din care sa rezulte ca s-a depus cererea de punere - sub interdictie;
    • Dovada domiciliului;
    • Certificat medical din care sa rezulte diagnosticul, cu mentiunea ca nu prezinta discernamant;
    • Copii de pe actele de stare civila;
    • Adeverinta de venituri sau talon de pensie.
  • Pentru curator:
    • Copii de pe actele de stare civila si de pe buletin/carte de identitate;
    • Adeverinta de venituri sau talon de pensie;
    • Adeverinta din care sa rezulte ca nu este in evidenta cu boli psihice sau transmisibile.

Actul de instituire a curatelei pana la rezolvarea cererii de punere sub interdictie se obtine de la Serviciul Autoritate Tutelara, Parter, Camera 4.

Instituirea curatelei pentru reprezentarea/asistarea unui minor/persoana majora bolnava

Instituirea curatelei pentru reprezentarea/asistarea unui minor/persoana majora bolnava pentru care s-a solicitat sau este pusa sub interdictie, in fata notarului public, instantelor sau oricarui organ administrativ

  • Pentru minorul/majorul ce urmeaza a fi reprezentat/asistat:
    • Adresa institutiei din care sa rezulte ca este obiectul instituirii curatelei;
    • Dovada domiciliului minorului/majorului;
    • Copii de pe actele de stare civila ale minorului/majorului.
  • Pentru curator:
    • Buletin/carte de identitate;
    • Declaratie data in prezenta reprezentantului Autoritatii Tutelare, prin care accepta numirea sa in calitate de curator.

ATENTIE! In functie de situatie, se poate numi un curator sau se poate abilita parintele pentru reprezentare/asistare.

Actul de instituire a curatelei pentru reprezentarea/asistarea unui minor/persona majora bolnava pentru care s-a solicitat sau este pusa sub interdictie, in fata notarului public, instantelor sau oricarui organ administrativ se obtine de la Serviciul Autoritate Tutelara, Parter, Camera 4.

Instituirea curatelei pentru o persoana capabila
  • Pentru bolnav:
    • Dovada domiciliului;
    • Certificat medical din care sa rezulte diagnosticul, cu mentiunea ca prezinta discernamant;
    • Copii de pe actele de stare civila;
    • Adeverinta de venituri sau talon de pensie.
  • Pentru curator:
    • Copii de pe actele de stare civila si buletin/carte de identitate;
    • Adeverinta de venituri sau talon de pensie;
    • Certificat medical din care sa rezulte ca nu este in evidenta cu boli psihice sau transmisibile.

ATENTIE! Aceasta instituire de curatela se face numai la cererea si cu consimtamantul persoanei reprezentate.

Actul de instituire a curatelei pentru o persoana capabila se obtine de la Serviciul Autoritate Tutelara, Parter, Camera 4.

Instituirea tutelei minorului
  • Copie de pe certificatul de nastere al minorului;
  • Dovada domiciliului minorului;
  • Dovada lipsei ocrotirii parintesti;
  • Copie de pe actele de stare civila ale persoanei care solicita sa fie numita tutore;
  • Adeverinta de venituri sau talon de pensie;
  • Certificat medical din care sa rezulte ca persoana care solicita sa fie numita tutore nu prezinta boli psihice sau transmisibile.

Actul de instituire a tutelei minorului se obtine de la Serviciul Autoritate Tutelara, Parter, Camera 4.

Instituirea tutelei majorului
  • Sentinta civila ramasa definitiva prin punerea sub interdictie a majorului;
  • Dovada domiciliului bolnavului;
  • Copie de pe actele de stare civila ale bolnavului;
  • Talon de pensie al bolnavului;
  • Copie de pe certificatul medical al bolnavului;
  • Copie de pe actele de stare civila ale persoanei care solicita sa fie numita tutore;
  • Adeverinta de venituri sau talon de pensie;
  • Certificat medical din care sa rezulte ca persoana care solicita sa fie numita tutore nu prezinta boli psihice sau transmisibile.

Actul de instituire a tutelei majorului se obtine de la Serviciul Autoritate Tutelara, Parter, Camera 4.

Instrumentarea dosarelor de alocatie de stat pentru copii pana la 7 ani
  • B.I. (copie si original) - reprezentat legal;
  • Certificat nastere (copie si original) - copil;
  • Cerere tip alocatie stat;
  • Dosar cu sina.

Instrumentarea dosarelor de alocatie de stat pentru copii pana la 7 ani se face de catre Serviciul Protectie Sociala, Parter, Camera 11.

Instrumentarea dosarelor de alocatie suplimentara
  • B.I. (copie si original) - ambii parinti;
  • Livret de Familie (copie si original);
  • Cerere tip alocatie suplimentara;
  • Dosar cu sina.

Instrumentarea dosarelor de alocatie suplimentara se face de catre Serviciul Protectie Sociala, Parter, Camera 11.

Inscrierea divortului si a schimbarii numelui pronuntate in strainatate

Se face cu aprobarea Directiei Generale de Evidenta Informatizata a Persoanei – Directia de Evidenta a Populatiei, daca la data divortului sau a schimbarii numelui , persoana in cauza nu mai avea cetatenia romana sau cu hotararea judecatoreasca definitiva si irevocabila emisa de Tribunalul Judetean (Tribunalul Bucuresti) daca era cetatean roman.

  • Cerere tip;
  • Sentinta judecatoreasca din strainatate in original si copie xerox;
  • Traducerea legalizata a sentintei judecatoresti din strainatate de catre un notar public din Romania;
  • Taxa timbru 2200 lei.

Inscrierea divortului si a schimbarii numelui pronuntate in strainatate se face de catre Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 9.

Inscriere in listele electorale permanente
  • Formular tip care se gaseste la registratura Primariei - Mezanin, Camera 1.

Acest act se obtine de la Biroul Evidenta Electorala, Mezanin.

Inscrierea hotararilor judecatoresti definitive si irevocabile

Aceasta se face in situatii ca:

  • Stabilirea paternitatii;
  • Contestarea recunoasterii;
  • Incuviintarea purtarii numelui;
  • Tagaduire a paternitatii (se face la cererea persoanei inregistrate).

Inscrierea hotararilor judecatoresti definitive si irevocabile se face de catre Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 10.

Intocmirea dosarelor de asistent personal
  • Cerere de angajare tip;
  • Buletin/carte de identitate a persoanei care solicita angajarea, copie si original;
  • Acte de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie sau hotarare de divort), copii si original;
  • Copii de pe actele de studii (diploma de absolvire a cel putin 8 clase);
  • Actul de examinare medicala, emis de medicul de familie - tipizat;
  • Cazier judiciar (bonul);
  • Certificat de incadrare in categoria de persoane cu handicap grav care necesita asistent personal, in original plus trei copii;
  • Copie de pe buletin/carte de identitate a persoanei care necesita asistent personal ori, dupa caz, de pe certificatul de nastere, in cazul copilului cu handicap grav care nu a implinit varsta de 14 ani;
  • Acordul scris al familiei sau al sustinatorilor legali, in cazul persoanelor cu handicap grav fara discernamant sau a celor sub 18 ani;
  • Carnetul de munca al persoanei care solicita angajarea;
  • Dosar cu sina.

Procedura de solutionare a cererilor este pe baza de ancheta sociala.

Acest dosar se intocmeste de Biroul Asistenta Persoane cu Handicap si Persoane Varstnice, Parter, Camera 11B.

Modificarea/completarea autorizatiei eliberata in baza D.L. 54/1990
  • Autorizatie eliberata in baza D.L. 54/1990;
  • Acte proprietate domiciliu (in cazul schimbarii acestuia);
  • Acte care dovedesc detinerea legala a spatiului comersial (ex. Autorizatia de construire, act de proprietate, contract de inchiriere); in functie de caz se depun si actele care dovedesc detinerea legala a terenului pe care este amplasat spatiul comercial respectiv;
  • Autorizatia sanitara - in functie de caz;
  • Autorizatia  sanitar-veterinara - in functie de caz;
  • Autorizatia P.S.I. - in functie de caz;
  • Acordul asociatiei de locatari sau a vecinilor cu zid/gard comun - in functie de caz;
  • In functie de modificarea/completarea solicitata mai pot fi solicitate si alte acte;
  • Cerere tip (formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei - Mezanin, Cam. 1).

Modificarea/completarea autorizatiei eliberata in baza D.L. 54/1990 se obtine de la Biroul Organizare Activitate Comerciala, Etaj 3, Camera 229.

Primirea actelor de stare civila ale cetatenilor romani

Primirea actelor de stare civila ale cetatenilor romani, intocmite in strainatate, la autoritatile locale competente, in vederea transcrierii lor, in registre de stare civila ramane, se face la primaria de domiciliu; pentru cetatenii romani cu domiciliul in tara - la primaria ultimului domiciliu  avut in tara; pentru cetatenii romani domiciliati in strainatate si la Primaria Sectorului 1  pentru cetatenii romani care au avut vreodata domiciliul in Romania:

  • Cerere tip;
  • Actul origunal si copie xerox;Traducerea legalizata a originalului la un notar public din Romania;
  • Procura speciala, autentificata in tara  de un notar public, iar in strainatate  de oficiul consular roman din statul respectiv, in cazul cetatenilor romani domiciliati in strainatate;
  • Declaratia de consimtamant al parintelui care nu are cetatenia romana autentificata de un notar public din tara  sau la oficiul consular roman din statul de domiciliu.

Actele de stare civila ale cetatenilor romani intocmite in strainatate in vederea transcrierii lor se obtin de la Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 9.

Prelungirea termenelor de valabilitate a certificatelor de urbanism

Prelungirea termenelor de valabilitate a certificatelor de urbanism si respectiv, a duratei de executare a lucrarilor, in cazul autorizatiilor de construire/demolare:

  • Pentru prelungirea termenelor de valabilitate cererea se va face cu cel putin 15 zile inainte de expirarea valabilitatii. Solicitarile care nu respecta acest termen nu vor putea fi promovate.

Prelungirea termenelor de valabilitate a certificatelor de urbanism si respectiv, a duratei de executare a lucrarilor, in cazul autorizatiilor de construire/demolare se obtine de la Serviciul de Urbanism si Autorizatii de Construire, Parter, Camera 7, 8; Etaj 3, Camera 334.

Schimbarea numelui sau a prenumelui pe cale administrativa
  • Cerere tip;
  • Monitorul Oficial in care s-a facut schimbarea de nume ce se solicita;
  • Certificatele de stare civila in originale si copie xerox (nastere, casatorie, ale copiilor minori dupa caz, deces);Actul de consimtamant al celuilalt parinte  daca se schimba numele de familie comun purtat in timpul casatoriei sau al copilului, autentificat la un notar public;
  • Pentru copii minori, dupa caz, incuviintarea autoritatii tutelare daca parintii nu se inteleg cu privire la nume;
  • Orice alte acte pe care solicitantul le considera necesare pentru motivarea cererii sale;
  • Cererea tip publicare in Monitorul Oficial trebuie avizata de primaria locului de depunere;
  • Timbru fiscal de 1600 lei pentru fiecare copie xerox depusa.

ATENTIE! Dosarul se intocmeste de catre primaria de domiciliu pentru cetatenii romani cu domiciliul in Romania, iar pentru cetatenii romani cu domiciliul in strainatate de catre primaria ultimului domiciliu avut in Romania, iar pentru cei care nu au avut vreodata domiciliul in Romania la Primaria Sectorului 1.

Schimbarea numelui sau a prenumelui pe cale administrativa se face de catre Serviciul Stare Civila, Mezanin, Camera 9.

   
 Noutati Legislative
Lista completa formulare
Agentii si operatiuni
Servicii On Line
Legislatia Auto
Sistemul fiscal
Persoane fizice
Persoane juridice
Acte necesare
Noutati
   
Parteneri : www.masini.ro www.jurnalul.ro www.libertatea.ro www.tvmania.ro 
Cum sa adaugi un site - Termeni de utilizare - Politica de securitate - Mail us - Publica pe acest site  FreeFind.com



© Copyright reserved by PHG SOFT- 2003-2005